Inkommande, utkommande pretentiösa livsdiversen som jag inte skyr göra mig emotionell över i tid och otid, minnen och nytt och overkligt att skramla samman och lämna här, för att våga låta glömma i förtroende. Ett schema över en abstrakt resa i en konkret värld, en odyssé i huvudbry. Välkommen!


söndag 12 oktober 2008

Efterlyst


Hej! Ni vet den där legenden om bubbelpoolen på äventyrsbadet. Den legenden som handlar om vad äckliga gubbar ibland gör i sådana pooler när bubblorna är på. It's all true! And I lived through to tell...

- Efterlyst -

Gokväll, detta är efterlyst. Det var en helt vanlig Söndag i Växjö. De tre vännerna Marinda, Maria och Henrik beger sig till stadens äventyrsbad för att träna och därefter koppla av i bubbelpoolen. Vad de inte visste var att den avkopplande stunden i bubbelpoolen, skulle bli till ett trauma som skulle sätta djupa spår för resten av livet.
Klockan 16.45 lämnar de tre vännerna bubbelpoolen för att basta, duscha och byta om. När sedan Henrik kommer hem till sin lägenhet finner han att hans högra arm är full av torkad sperma.

Henrik:
- Jag blev givetvis väldigt äcklad när jag upptäckte vad det var som satt fast på armen, och när det inte gick att slita bort, eller med tvål och vatten så fick jag raka bort det... - jag tycker det är äcklande och respektlöst, och ser det som en sorts övergrepp.-

Henriks vänner klarade sig utan att få sperma på sig, och de är chockade över att detta kan hända i det moderna samhället. Polisen söker nu efter gärningsmannen, som uppges ha suttit till höger om Henrik i bubbelpoolen på Medley Äventyrsbad i Växjö klockan 16.35, söndagen den12:e oktober. Gärningsmannen är av Invandrarbakgrund, runt 180 cm lång, ca 100 kg, kraftig hårväxt på mage, rygg, bröst, armar, ansikte, ben, händer, naglar, ögon och tår, med ett långt ärr på mitten av bålen. Har du sett denna man, eller har tips på vem han kan vara? Ring eller hör av dig till oss.

Vi är tillbaka efter pausen...

In other news, så har det varit en bra dag. Jag hittade det här klippet på internet idag, och ja, jag har skrattat så jag nästan fått hemmorojder. Family guy, Enjoy: Klicka här

1 kommentar:

Anonym sa...

usch usch usch usch nej nej nej faan!