Inkommande, utkommande pretentiösa livsdiversen som jag inte skyr göra mig emotionell över i tid och otid, minnen och nytt och overkligt att skramla samman och lämna här, för att våga låta glömma i förtroende. Ett schema över en abstrakt resa i en konkret värld, en odyssé i huvudbry. Välkommen!


söndag 26 oktober 2008

Hög strandad



Det sägs ju att man lär sig något varje dag. Well. Det är sant. För även på den minst produktiva dagen på riktigt (och jag menar riktigt) länge, har jag lärt mig någonting. Man kan köpa punchrullar i 10-pack på willys för 36:- Kan man inte få Konditori Fenix blaffiga mega punchrullar skickade hit från Helsingborg, får man nöja sig med willys, haha. Ja gud, ens standard har sänkts. T.o.m bränd kyckling är gott. Längtar tills Victor kan komma hit och visa mig vad matlagning med kärlek är. han är så duktig på mat den där Victor, yes you are! Anyhow, bilden är från i påskas. Victor och jag begav oss ut i den bohusländska naturen en snöig eftermiddag. Med oss hade vi varma kläder, musik, ett sängöverdrag och en kamera. Kan det bli annat än succé? tror vi knäppte över 800 bilder den helgen. Statuscheck; G-fest dräkten: Bra! Läget är under kontroll! Nu ska jag fan sova ut, godnatt folket! Kramar!!

Inga kommentarer: