Inkommande, utkommande pretentiösa livsdiversen som jag inte skyr göra mig emotionell över i tid och otid, minnen och nytt och overkligt att skramla samman och lämna här, för att våga låta glömma i förtroende. Ett schema över en abstrakt resa i en konkret värld, en odyssé i huvudbry. Välkommen!


tisdag 7 oktober 2008

Ibland hittar man bara ställen

Hallå. Idag var en jättefin dag. Och jag var trött på allt pluggande, så jag tog min kamera och begav mig ut i moder natur, eller rättare sagt ut till Teleborgs vattentorn. Resten är bara för coolt för att uttryckas i ord. Kolla klippet. (Jag har skaffat en ny lägenhet. Den ligger i ett område där 4 av mina klasskompisar bor, två av dem bor jag vägg i vägg med, perfekt. och vattentornet ligger bara 2 min bort, wohoo. Jag flyttar in den 16:e Januari.)

- Video has been removed due to violation -

Dagens citat:

Peggy vägrar låta fläskotanten förnedra hennes make. (-Våra värsta år-)

- So your'e back Shoe-man. Where's your pride now?
- Hey, honey, isn't it her who got lodged in the escalator at the mall?
- You must be the wife!
- And you must be why they're starving in china.



5 kommentarer:

Anonym sa...

like omg. jag vill dit också! sparka på stenar!

Henrik sa...

Jag vet!! Det är helt otroligt! Det finns en jättesten som ligger där på marken också som jag inte provade släppa. Den ska jag prova nästa gång.

Helene sa...

Filmen är underbar!
-Du är verkligen ett positivt energiknippe!

thilight sa...

haha vilket roligt innlägg, du är så go! hej henke det är tam thi :) ha det jättebra!!

Henrik sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.