Inkommande, utkommande pretentiösa livsdiversen som jag inte skyr göra mig emotionell över i tid och otid, minnen och nytt och overkligt att skramla samman och lämna här, för att våga låta glömma i förtroende. Ett schema över en abstrakt resa i en konkret värld, en odyssé i huvudbry. Välkommen!


fredag 24 oktober 2008

Lista to self


Dags att ta tag i saker. En liten lista till mig själv:

1. Boka ALLA tågbiljetter som avser resorna runt jul och nyår! (CHECK)
2. Gör klart maskeraddräkten till G-festen!
3. Betala hyran! (CHECK)
4. Gå och träna med dig! (CHECK)
5. Ring Maja på Krebo och fråga om när jag tidigast får tillträde till nya lägenheten! (CHECK)
6. Gör moodboard och storyboard!
7. Läs de jävla böckerna någon gång!
8. Beställ en ny gainer från gymgrossisten! (CHECK)
9. Tvätta! (CHECK)
10. Laga mat! (CHECK)
11. Fixa passet!

Har helt klart saker och ting att göra. Det gäller bara att få bort arslet från den här datorstolen. Ni finner mig on the go idag, kommer nog rusa runder tills svetten pyr. Skulle vara så jevla fint att få alla de sakerna gjorda idag så de slipper hänga över axlarna. Okej, nu jävlar. Hej!

1 kommentar:

Betty sa...

Så strukturerad du är. Lägg till på listan att du ska skratta minst 10 ggr varje dag. Hälsningar Betty