Inkommande, utkommande pretentiösa livsdiversen som jag inte skyr göra mig emotionell över i tid och otid, minnen och nytt och overkligt att skramla samman och lämna här, för att våga låta glömma i förtroende. Ett schema över en abstrakt resa i en konkret värld, en odyssé i huvudbry. Välkommen!


tisdag 23 september 2008

Städer i sverige märkta Henrik.

Det här är alla svenska städer jag kommer på att jag besökt, sovit över i eller varit i en längre tid, nog för att kalla den bekant. En liten lista just for fun:

Helsingborg
Ängelholm
Stockholm
Göteborg
Leksand
Luleå
Boden
Växjö
Åre
Sälen
Kiruna
Ulricehamn
Borås
Falköping
Malmö
Ystad
Lund
Ramsjö
Norrköping
Lysekil
Älmhult
Vänersborg
Borlänge
Rättvik
Falun

4 kommentarer:

Anonym sa...

bilbingo va! hah! om du bara kunde vara lite synsk och kanske ha stannat till mitt emellan falköping och ulricehamn, långt ute på vichan, den skog jag kallar hem, då hade jag kunnat bjussa dig med vänner på...mackor antar jag, (min förbannelse trogen att alltid stå till armbågarna i en bytta med smör). DET vore nått!:D Du ä roli. hej då! från han-sooolo

Henrik sa...

Ja, haha. I like smör. Smör och bilbingo är shittet. Syns imorgon!

Helene sa...

Hej Henrik!
Äntligen har jag funnit Din blogg.
-Jättefiiin... Du är så kreativ och duktig på att uttrycka Dig!
Kul att Du funnit Dig tillrätta och trivs med ditt nya liv!
Hoppas att Lidköping snart blir H-märkt!/ Helene

Henrik sa...

Hej Helene!
Jätteskoj att du hittat hit ju! Jag längtar tills jag får se Lidköping, vi har en klasskamrat som är därifrån, och hon har berättat om staden. dessutom så viste hon vem Victor var! Vi ses säkert snart! Kram