Inkommande, utkommande pretentiösa livsdiversen som jag inte skyr göra mig emotionell över i tid och otid, minnen och nytt och overkligt att skramla samman och lämna här, för att våga låta glömma i förtroende. Ett schema över en abstrakt resa i en konkret värld, en odyssé i huvudbry. Välkommen!


tisdag 23 september 2008

Anki och jag; En promenix i det sköna

Hej där. Idag var ingen vanlig dag. Idag gick jag och min nya vän Anki en promenad. Anki är väldigt snäll och söt. Här är lite bilder från våra helgalna upptåg.

I övrigt:
Kolla in min nya favvosida; www.citrondesign.se - Den talar för sig själv, dock ej bokstavligen.
Det tar minst 5 timmar att ladda upp ett filmklipp här, dåligt, vem orkar göra det?

Kramar!


Anki var ivrig iväg. Se som hon skyndar!


Kvack kvack! -Jaja, jag kommer Anki!


Anki leker i gräset.


Anki är sur.


Snart är hon på bättre humör. Vi lekte kurragömma. Var kan Anki vara?


Tittut. Anki busar i hålet.


Sedan var det bad-tajm. Anki, akta dig för det djupa vattnet!


Hejdå Anki!

2 kommentarer:

Helene sa...

Så sött!

Anonym sa...

Annki MÅSTE deklarera.