Inkommande, utkommande pretentiösa livsdiversen som jag inte skyr göra mig emotionell över i tid och otid, minnen och nytt och overkligt att skramla samman och lämna här, för att våga låta glömma i förtroende. Ett schema över en abstrakt resa i en konkret värld, en odyssé i huvudbry. Välkommen!


fredag 12 september 2008

Jag är right here!



Hej!

Jag saknar er. Fan vad jag saknar er. Här finns störtskönt folk i Växjö, men fan vad jag saknar er. Det går inte en dag utan att jag tänker på er, på oss och tiden vi och de andra hade i Leksand. Den bästa tiden. Tiden att slå, i livets kapplöpning. Ni sätter fan ribban högt, mina älskade vänner. Jag blir varm när jag tänker på er, även om mitt rum är lite kallt och jag fryser om näsan.

Misströsta ej, det gör inte jag. Även om jag är otroligt nostalgisk, vansinnigt nostalgisk över mitt senaste år i livet, så finner jag en enorm och livsviktig trygghet i att ni finns där ute i det vilda och att ni har det bra. Ni ska veta detsamma om mig. Jag är right here, jag lever och jag är lycklig. Jag är på en ny stig, men snart, snart möts våra stigar igen. Närmare bestämt i November. Om ni visste hur jag längtar.

Kort om dagen: Jag har gått i skolan till 16, tvättat en av två maskiner tvätt, lagat mat och fucking startat en interaktiv aktivitets/dag-bok. Må livet bringa er lycka tills vårt nästa möte. jag älskar er!

Inga kommentarer: