Inkommande, utkommande pretentiösa livsdiversen som jag inte skyr göra mig emotionell över i tid och otid, minnen och nytt och overkligt att skramla samman och lämna här, för att våga låta glömma i förtroende. Ett schema över en abstrakt resa i en konkret värld, en odyssé i huvudbry. Välkommen!


onsdag 17 september 2008

Ett inlägg innan sängen


"Pallveckan" har nu nått sin kulmen, och vi är nästan klara. Tänk att man kan göra en möbel på fyra dagar, efter konstens alla regler. Jag är imponerad över mig själv faktiskt. Vi slutade tidigt idag (17.00), så jag har haft bra med fritid. Jag har både handlat och lagat mat och matlåda. Sen har jag minsann tränat och simmat också, det ni. Helgen närmar sig med stormsteg, och jag funderar på om jag inte ska ta mitt pick o pack och fara någonstans. Ska absolut tänka på det. Längtar till Gamlingsfesten också. Mycket som susar runt Leksand just nu, och människorna där. Älskar dem. Ibland tänker jag att jag vill kidnappa alla och föra dem ut i skogen, där vi ska bo i ett hus lyckliga i alla våra dagar. Saga saga saga saga saga saga. LOOOOVE
Gud vad trött jag är, gick upp 05.30 idag, liksom alla andra dagar den här veckan, really got to go. Måste sova upp energin. Imorse på lektionen satt och och nickade till titt som tätt, och folk som såg det började såklart garva. Haha. Gärna lite mer energi på morgonen. Jaja, shut the fuck up nu. I säng! Kram!

Inga kommentarer: