Inkommande, utkommande pretentiösa livsdiversen som jag inte skyr göra mig emotionell över i tid och otid, minnen och nytt och overkligt att skramla samman och lämna här, för att våga låta glömma i förtroende. Ett schema över en abstrakt resa i en konkret värld, en odyssé i huvudbry. Välkommen!


måndag 22 september 2008

Shaloom

Har inte haft tid och inspi på ett par dagar. Men nu är det ny vecka här i Växjö. Vad ni kanske inte vet är att jag varit i Helsingborg och Älmhult. Har köpt bokhylla, mattor och lampor och diverse smått plock. Här är riktigt mysigt nu i de här två gamla psyksjukhusrummen, hallelujah. Jag har extremt mycket läxor nuförtiden. Jag ska läsa två böcker tills på torsdag. Vi fick dem först i fredags till skolan, jävligt tight. Så det blir på med läsglasögonen, om jag hade några.

Hur har ni det? Dying to know. Ring mig på 0702910404 eller maila till henriklindholm87@hotmail. com

Jag droppar nog in en snabbis ikväll, förhoppningsvis med någonting fylligare att dela med mig av:D

kram!

Inga kommentarer: