Inkommande, utkommande pretentiösa livsdiversen som jag inte skyr göra mig emotionell över i tid och otid, minnen och nytt och overkligt att skramla samman och lämna här, för att våga låta glömma i förtroende. Ett schema över en abstrakt resa i en konkret värld, en odyssé i huvudbry. Välkommen!


söndag 14 september 2008

About a boy


Tja!

Jag har inte alls läst många bloggar i mina dagar. Har på sin höjd smugit mig in på kanske 3 stycken och läst i någon minut och sen gjort någonting annat, facebook kanske. Men en sak som jag upptäckte medans jag läste bloggsen, var att man nästan aldrig fick sig en ordentlig bild och lite info om den som skriver. Jag tänkte vända trenden och här publicera ett inlägg om mig, inte om vad jag gör.

Namn: (Nils) Henrik Lindholm
Ålder: Född 1987 - 21 år
Bor: Växjö just nu.
Familj: Mamma Elisabeth, pappa Staffan, min tvillingbror Per, lillebror Anders, pojkvän Victor, Tina, Sandra och Robin.
Sysselsättning: Pluggar Teknik&Design på Växjö Universitet.
Fritid: Victor, Vänner, Ha skoj och mysigt, träna, konst, böcker, lära mig saker, utmaningar, resor, film, musik m.m...

Så, nu är klockan 1000, och det är nanningtime. Jag menade att det här inlägget skulle bli längre, men jag insåg medans jag skrev att man inte kan sammanfatta en människa i ett par ord. Man får lära av livet, och låta saker ta sin tid. Bra avslut på dagen. Nu ska jag sova, och imorgon vid elva är det brunch, standup och cykellotteri inne i stan. Efter det, secondhandshopping i någon lada på landet, hoppas vi hittar. Smell you later. Kramar, godnatt!

Inga kommentarer: