Inkommande, utkommande pretentiösa livsdiversen som jag inte skyr göra mig emotionell över i tid och otid, minnen och nytt och overkligt att skramla samman och lämna här, för att våga låta glömma i förtroende. Ett schema över en abstrakt resa i en konkret värld, en odyssé i huvudbry. Välkommen!


torsdag 25 september 2008

Jättefin dag!

Jättebra dag. Har gjort otroligt mycket, och haft dunderskoj. Och så käkade vi pizza, trotts att det bara är torsdag, ibland gillar jag att leva det farliga livet. hehe. Imorgon är lärarlöst, så jag ska nog hänga här hemma ett tag och läsa lite litteratur och sen springa en runda runt sjön, kanske träna, får la se. Ring gärna och stör. Tusen kramar!

1 kommentar:

Hannanas sa...

aj henriko, nu är du farligt nära en tråkig blogg. kom igen, bjussa på lite details och lite själsligt liv. alla jävlar går väll upp, käkar käk och läser lite, spice it upp mannen, jag vet att du kan! /H