Inkommande, utkommande pretentiösa livsdiversen som jag inte skyr göra mig emotionell över i tid och otid, minnen och nytt och overkligt att skramla samman och lämna här, för att våga låta glömma i förtroende. Ett schema över en abstrakt resa i en konkret värld, en odyssé i huvudbry. Välkommen!


tisdag 5 oktober 2010

Kaffestundsanekdoteri

TÄNKT UNDER EN SJÄLVFIKA
Hösten - Om du vore ett fajsbok, skulle jag lajka. Någon läser högt ur en bok och världar stormar upp ur mörkret och färgar det djupt och i bakgrunden spelar John Williams sitt Harry Potter - Hedwigs theme, mystisk och kall som en köldhärjad kullerstensbygd inför allhelgona. Whats not to like, och ovanpå allt så skiner solen dagligvis, så även nu när jag andäktigt sitter och dricker mitt eftermiddagskaffe. Jag lyckades försova mig idag, flera timmar. Vad bättre är, är att jag upptäckte att det inget gjorde. Jag rockar dagen ändå! Vi rockar dagen ändå, togehter, you and I, we rock, we do, you know - I know, that we rock, for sure, its cool, we're cool, we rock this block with our rock, fow show!

Love H - Kaffe down by 70% - We've lost power. Kaffe down to 95%. Kaffe gone sir, Kaffe gone!

Inga kommentarer: