Inkommande, utkommande pretentiösa livsdiversen som jag inte skyr göra mig emotionell över i tid och otid, minnen och nytt och overkligt att skramla samman och lämna här, för att våga låta glömma i förtroende. Ett schema över en abstrakt resa i en konkret värld, en odyssé i huvudbry. Välkommen!


tisdag 16 december 2008

tredje advent har passerat!

Och här sitter jag. funderar på om jag ska se den där tecknade filmen jag lånade av Jessica och Frida nu, vet att jag borde sova, men jag är typ ledig imorgon. Sen bor mamma och pappa inte här så jag gör vad jag vill, hehe. Okej, that settles it, jag ska koka mig en stor kopp Kamomill-thé och kolla på filmen! Känner ett påträngande humör för dikteri, men hindrar mig själv. Jag vet vilket företag det är. Möjligen kan jag ta med skrivblocket ner till Grancan, så jag kan skriva lite texter i solen! Vilket underbart liv man lever! Jag är så jävla fucking nöjd!

Inga kommentarer: