Inkommande, utkommande pretentiösa livsdiversen som jag inte skyr göra mig emotionell över i tid och otid, minnen och nytt och overkligt att skramla samman och lämna här, för att våga låta glömma i förtroende. Ett schema över en abstrakt resa i en konkret värld, en odyssé i huvudbry. Välkommen!


måndag 29 december 2008

Hemma en vända!

Ja! Då var en av resorna avklarade. Jag blev allt lite solbränd. Blir inte långvarig här hemma dock. Om tio minuter ska jag fara iväg igen. 5 timmar på ett tåg till skavsta flygplats, och sen till Berlin. Gud, jag sov inte bra inatt, hoppas jag kommer sova på tåget. tvättmaskinen smattrade hela natten, buu! Har en hel del bilder att dela med mig av however. Kom åter typ andra veckan i Januari så har här säkert hänt saker. Jag reser nämligen utan dator, både skönt och handikappande. Gör det svårt att hålla det här stället uppdaterat. men håll till godo. Nu måste jag fixa lite. Tjingeling!

1 kommentar:

Helene sa...

Hoppas att Du har haft ett hääärrrligt... lov och God fortsättning på det nya året! /-Lidköpingshug!