Inkommande, utkommande pretentiösa livsdiversen som jag inte skyr göra mig emotionell över i tid och otid, minnen och nytt och overkligt att skramla samman och lämna här, för att våga låta glömma i förtroende. Ett schema över en abstrakt resa i en konkret värld, en odyssé i huvudbry. Välkommen!


onsdag 17 december 2008

Dikthumör

Men inga dikter blir det. Har suttit och försökt komponera en dikt nu i en veckas tid. Det går inte så bra. Jag tänkte att eftersom jag har haft en del stormiga drömmar på senaste så kanske det kunde resultera i några bra texter, men icke. Får inte ord på dem. Måste lägg upp en strategi för det där...
Nu har victor åkt hem, han kom igår, så det är verkligen hejvilt. Han skulle till London imorgon och arbeta, så det blev en snabb visit. efter london ska han till norrköping och sen till Lidköping, (värst vad han flänger runder). hehe. Själv har jag tränat idag, lämnat in examinationsuppgiften färdigmonterad och klar. så nu ska jag bara vänta på att klockan ska gå typ, hehe. Sen bär det av söderut på lördag. Allting är fixat tror jag, tur jag kom på att växla pengar, annars hade det inte blivit så skoj i berlin kan jag tro:P. Oj vilket onödigt inlägg, men det får de vara ibland. Skyll dig själv som läste. Kramar//Henrik

Inga kommentarer: