Inkommande, utkommande pretentiösa livsdiversen som jag inte skyr göra mig emotionell över i tid och otid, minnen och nytt och overkligt att skramla samman och lämna här, för att våga låta glömma i förtroende. Ett schema över en abstrakt resa i en konkret värld, en odyssé i huvudbry. Välkommen!


lördag 13 december 2008

Mysjul!



Hallå!

Julkorten är postade! Kanske blir just du en av de lyckliga som kan glädjas åt ett alldeles eget julkort i år, håll till godo:)
Det är väldigt mysigt nu, mycket att göra, men väldigt mysigt. Min kära trotjänare, cykeln, gör stränga motstånd. Han tåler inte kylan så bra. Jag får ha med mig en flaska varmvatten för att tina låset varje gång jag ska cykla, och sadeln har desintegretat. Men än sitter hjulen på. Åh, all julmys... Vi har haft glögg/pepparkakskväll i lokalen på krebo, varit på Kosta Outlet och haft en otroligt mysig dag där, har haft julfest som blev otroligt OTROLIGT lyckad. Idag har vi käkat pizza och jag har kollat på två filmer. Tänker börja med att ta det lugnt på helgerna så jag inte kommer ur gängor igen.
Snart bär det av till Gran Canaria också. Om en vecka ligger jag solstinn och nöjd i en säng på ett hotell någonstans nere vid ekvatorn. Om bara en vecka, känns sjukt, och resfebern är påtaglig nu. wohoo, vill bara fara iväg nu.. innan dess ska man dock få gjort ett par saker. vi har examination på fredag, så nu får man lägga in spurtväxeln i det här projektet... men jag klarar det, hell yeah.
Godnatt!!!!!!! Kramar!!

3 kommentarer:

Helene sa...

LYCKA TILL, på fredag!!!
-Fortsätt och mys och ha det så bra på solsemestern! Kram från Lidköping!

Betty sa...

Mmm, Henrik låter som en tid at njuta av. Lycka till på fredag, så ses vi på kvällen. Ska bjuda dej på världens godaste veggie-julmat. Oh, vågar du titta på scream? En av de läskigare filmer som finns....Kommer du ihåg när du gömt en screammask i en dekorationspumpa. Jag lyfte på locket för att tända värmeljuset....Betty

Henrik sa...

Haha! Ja, det var skiiiiiiiiitroligt. Per, jag och anders bröt samman av skratt. haha.