Inkommande, utkommande pretentiösa livsdiversen som jag inte skyr göra mig emotionell över i tid och otid, minnen och nytt och overkligt att skramla samman och lämna här, för att våga låta glömma i förtroende. Ett schema över en abstrakt resa i en konkret värld, en odyssé i huvudbry. Välkommen!


tisdag 9 december 2008

Glasögontajm!







Hallå! Ända sedan jag började jobba på Lime Everfresh fruktlager på Långeberga utanför Helsingborg, har min syn försämrats. Jag tror jag blivit närsynt av någon anledning. Jag är ju en person som gillar att göra saker i fel ordning, därför har jag redan innan jag gjort ett syntest beställt hem ett antal glasögonbågar för provning (gratis). Vad tycker ni? vilka passar mig bäst?

4 kommentarer:

VictorN sa...

4:an

Anonym sa...

jag tycker nummer 4 uppifrån räknat.

Helene sa...

3:an eller 4:an!

Henrik sa...

hmm, jag börjar bli tveksam på om glasögon någonsin blir min grej... laser är nog lösningen...