Inkommande, utkommande pretentiösa livsdiversen som jag inte skyr göra mig emotionell över i tid och otid, minnen och nytt och overkligt att skramla samman och lämna här, för att våga låta glömma i förtroende. Ett schema över en abstrakt resa i en konkret värld, en odyssé i huvudbry. Välkommen!


fredag 11 februari 2011

OSCAR


Hej Oscar!

För ett litet tag sedan fyllde du år och där blev aldrig något holabaloo som vi tenderar att önska oss själva, men idag blir där ändå någonting annat. Ingenting stort, men heller ingenting litet. Vi går o käkar i stan och sen ska jag bjuda dig på en drink. Jag hoppas du förstår att presentens skala inte representerar hur mycket jag tycker om dig, och respekterar dig som person. Du är värd så himla mycket mer än en drink på en indisk restaurang. Ändå måste jag säga att det är de där små kravlösa, spontana, kaosartade, skrattgråtna händelserna i livet som jag uppskattar mest, en vardag med kärlek och fina vänner och jag är så himla glad och stolt över ha blivit skänkt dig, med alla dina drag. Du är helt unik. Tusen kramar och grattis på födelsedagen i efterskott!//Henrik

Inga kommentarer: