Inkommande, utkommande pretentiösa livsdiversen som jag inte skyr göra mig emotionell över i tid och otid, minnen och nytt och overkligt att skramla samman och lämna här, för att våga låta glömma i förtroende. Ett schema över en abstrakt resa i en konkret värld, en odyssé i huvudbry. Välkommen!


fredag 4 februari 2011

i hågen




berusad, krusad, vägen är grusad. gick från hornsull tumla in på en buss på rull. såg mig full, i en ruta blank o svart. teeeeryckte knapp o stannade bussfan o klev av, hemma vid wollmar yxkull. Nu jag skalda med ritning på bord, ur aska och eld, jag vill åter bliva jord. en mån att till sig lita, nu är det dags att plita, ner några ord om faktiska ting, om de förahavda jordeting. Spontankväll hos emma, en rejält femma. Vodka med fanta, öl, vin och sådär ledde till härlig atmosfär med spontandans och tävling ala kreti pleti. erika vann. Nu jag är hemma är och rimmar cilla-wise och tänker på att dagen var fucking awesome. Fotografiska, hermans, promenad, hemm, kaffe, middag, spontanfest, taxi, promenix, buss, ringa, hemma, nattinatti. så att saj. fett grymt :D Glad och i hågen still. FRID mina FRÄNDER

Inga kommentarer: