Inkommande, utkommande pretentiösa livsdiversen som jag inte skyr göra mig emotionell över i tid och otid, minnen och nytt och overkligt att skramla samman och lämna här, för att våga låta glömma i förtroende. Ett schema över en abstrakt resa i en konkret värld, en odyssé i huvudbry. Välkommen!


söndag 27 februari 2011

kul själv


fullt ös är lika med medvetslös är lika med kvoterad paus är lika med morgonrocksdag med träning och matätning som verb. verbalt inte över tio ord yttrade, annat än dem när jag sjunger. Jag sjunger när jag är själv, varsågod. Nu vet du. och jag då. och mina grannar. Annat jag gör när jag är själv är att titta på wallanderfilmerna och göra upp planer för då jag inte kommer vara ensam. Fast ensam är jag nog aldrig. Dock är jag själv ibland, men det reflekterar jag inte över som något dåligt. Jag kan ha roligt själv, och har hellre roligt själv, än tråkigt i grupp. De som är med på de premisserna är mina vänner, andra bör omedelbums sälla sig och tejpa upp något bara på impuls. Fast allra helst roligt i grupp, men ikväll, var det som sagt kvoterat lugn. Veckan börjar imorgon, och jag har ingen aning om vad som skall hända. Men jag litar på mig att göra det till en bra en, faktum är, jag beyond litar på det. jag räknar med det. shazam! natti!

Inga kommentarer: