Inkommande, utkommande pretentiösa livsdiversen som jag inte skyr göra mig emotionell över i tid och otid, minnen och nytt och overkligt att skramla samman och lämna här, för att våga låta glömma i förtroende. Ett schema över en abstrakt resa i en konkret värld, en odyssé i huvudbry. Välkommen!


söndag 8 mars 2009

OMG


få se nu... klockan 08.30 i Fredags, klockan 07.40 i Lördags och klockan 04.00 i Söndags. Dessa är klockslagen jag gått och lagt mig de senaste tre dygnen, helt galet vilket jävla driv man har ibland! Arbetsprover för hela slanten förståss, skolarbetet får ursäkta! Det går iaf hur bra som hälst... Ja, som jag sa till Cecilia, det är vansinnigt hur mycket man lär sig när man bara har sig själv att lita på. Jag är den enda i klassen som söker Inredningsarkitektur och möbeldesign så jag har fått kämpa med uppgifterna alldeles ensam och tvingat mig själv att lära mig en hel jävla massa saker. Tex så lärde jag och Cecilia oss fotostudion helt utan hjälp. Man blir bara så extremt driftig när ens egen vilja och jädrar anamma slår in, man bara ska klara det, så är det! Jag är på sista uppgiften nu, rita ditt drömrum - lyder den. Det gick hyffsat bra idag, har fått en smashing idé som jag ska försöka få ner på pappret, det var längesedan man ritade hus och rum vill jag minnas, säkert tio år sedan typ. Jag ska se om jag kan lägga upp delar av arbetsproverna här när jag är klar, det vore väl skoj:) Nu ska jag sova, kramsikram. Kärlek! Slängde med en bild från i somras då Jag var i Lysekil hos Victor. Puss!

Inga kommentarer: