Inkommande, utkommande pretentiösa livsdiversen som jag inte skyr göra mig emotionell över i tid och otid, minnen och nytt och overkligt att skramla samman och lämna här, för att våga låta glömma i förtroende. Ett schema över en abstrakt resa i en konkret värld, en odyssé i huvudbry. Välkommen!


fredag 13 mars 2009

I'm puzzled..


ja, första lediga dagen på länge. Vad konstigt det känns. plötsligt har jag upptäckt allt som jag har åsidosatt när jag koncentrerat mig så hårt på skolan. det fanns ett privatliv någonstans under den datorskärmsblekfeta hyn som blivit den sista tiden, lycka! Nu är det verkligen dags att spendera quality time med mig själv, odla mina intressen! Ta chansen, henrik! Snart är det nya arbetsprover till landets arkitektskolor och fler projekt i skolan, men nu är du ledig så; savor the moment!
Här ovan ser ni framsidan till mitt arbetsprov till konstfack, jag lovade ju att ni skulle få se lite:)
För att ytterliggare dela med mig av min vardag, vilket den här bloggen lite grann går ut på, så skickar jag med en länk till min klass hemsida med bilder på alla så ni kan gå in och titta vilka mina kreativa medspelare är. De är störtsköna hela bunten!:

http://www.vxu.se/td/design/arskurs_1/
Av någon dum anledning får jag inte länkfunktionen att fungera, men kopiera länken och klistra in i sökfältet.

Nu ska jag dock se på the matrix tänkte jag! ha en bra kväll. kramar!

1 kommentar:

Helene sa...

Du har all anledning att vara stolt!
-Nu håller vi tummarna!Kram från lidköping!:-D