Inkommande, utkommande pretentiösa livsdiversen som jag inte skyr göra mig emotionell över i tid och otid, minnen och nytt och overkligt att skramla samman och lämna här, för att våga låta glömma i förtroende. Ett schema över en abstrakt resa i en konkret värld, en odyssé i huvudbry. Välkommen!


torsdag 19 mars 2009

Reloaded




Vad är det sol gör med en. Det är märkligt. Idag vaknade jag en halvtimma innan klockan skulle ringa, utsövd och på världens bästa humör. Solen spred sin vida ström över landskapet och sken in genom mitt fönster... En sång från det afrikanska bandet kenge kenge ljuder ur högtalarna denna morgon och jag fattar grepp om kameran, icke att ett sådant här tillfälle skall gås om miste, perfekt tillfälle för anatomistudier!
På bordet står gröten och ångar, jag har lagt ett lager sylt över den så den ser så där härligt god ut. tror jag ska äta den nu... Kramar

1 kommentar:

Helene sa...

-Åhhh... visst är det skönt att ljuset kommer tillbaka! Det är som om man vakana ur vinterns dvala och energin rinner till! Men... Du är alltid så energisk och kreativ.TACK för att Du delar med dig av dina tankar och bilder på denna blogg!
-Du sprider så mycket värme! -Lidköpingskram!