Inkommande, utkommande pretentiösa livsdiversen som jag inte skyr göra mig emotionell över i tid och otid, minnen och nytt och overkligt att skramla samman och lämna här, för att våga låta glömma i förtroende. Ett schema över en abstrakt resa i en konkret värld, en odyssé i huvudbry. Välkommen!


onsdag 11 mars 2009

aldrig förrut...

Aldrig förrut har jag varit så här stolt över mig själv - aldrig! Tänk att jag klarade det, helt otroligt! Varenda liten fiber i min kropp har ställt sig på sitt yttersta för att ro hem de här senaste veckorna, det har till och med gått så långt som till att jag i förrgår hade en fyrtio timmars arbetsdag, dagarna innan det satt jag uppe över flera nätter och dagar arbetandes. Jag är fruktansvärt målinriktad, som en skarpladdad atommissil. detta kanske låter som en självgod egotrip, men jag känner att jag ta mig fan förtjänar det idag. för jag är klar. Jag har klarat av att ro i land två megamastodontprojekt på knappa två veckors tid. Så fruktansvärt stolt, fruktansvärt stolt!!!!!!
Nu väntar vila, gud vad jag skall vila...Och äta...

Inga kommentarer: