Inkommande, utkommande pretentiösa livsdiversen som jag inte skyr göra mig emotionell över i tid och otid, minnen och nytt och overkligt att skramla samman och lämna här, för att våga låta glömma i förtroende. Ett schema över en abstrakt resa i en konkret värld, en odyssé i huvudbry. Välkommen!


onsdag 25 mars 2009

Träningen är igång!



Ja, så har man börjat besöka gymmet igen. Jag försöker med alla medel styra upp någon slags rutin igen, inte bara vad gällande gymmet utan vardagen i stort. de senaste tre och en halv månaderna har varit väldigt konstiga, och jag har egentligen ingen aning om vart de har tagit vägen. Men jag är jävligt lycklig i alla fall. Nu har jag nog inte tid att skriva så mycket mer. jag är bjuden på chips och film hos cecilia. Jag mötte malin och Cecilia när jag pustandes kom fram till Krebo (där jag bor). Hjärtat i halsen för alla gatlyktor på halva vägen från gymmet har gått sönder, så jag skyndade som en skållad gris upp för backarna.
Bilden är från en workshop i identitetsanalys vi hade förra veckan!

En sak till. Jag har designat om min vän Joels blogg. Kolla in den vetja:)
http://joelalmroth-live.blogspot.com
Bums i duschen! Tjing! :D

Inga kommentarer: