Inkommande, utkommande pretentiösa livsdiversen som jag inte skyr göra mig emotionell över i tid och otid, minnen och nytt och overkligt att skramla samman och lämna här, för att våga låta glömma i förtroende. Ett schema över en abstrakt resa i en konkret värld, en odyssé i huvudbry. Välkommen!


lördag 6 november 2010

4D - vägarna runt

En kväll kom jag hem från skolan med tusen frågor, och bestämde mig för att brainstorma pur alena. Jag tog vad jag hade till hands. linnet som hade tjänat mig under dagen fick duga, och så försökte jag komma på så många olika sätt att bära det på som möjligt under fristen 15 minuter bara för att krossa normbildningen i tankemaskineriet. Öppna upp. Metoden fungerade fint. ting är ting lika verkar det som, eftersom hjärnan inte gjorde skillnad på mitt stackars linne och ett soffbord in the making. Vissa variationer är helt acceptabla i bärbarhet, ibland rätt bra till och med. Andra hamnar nog in the maybe pile, tills vidare!
Här är i alla fall ,alla till gagn, fotodokumentationen av studiet:



Inga kommentarer: