Inkommande, utkommande pretentiösa livsdiversen som jag inte skyr göra mig emotionell över i tid och otid, minnen och nytt och overkligt att skramla samman och lämna här, för att våga låta glömma i förtroende. Ett schema över en abstrakt resa i en konkret värld, en odyssé i huvudbry. Välkommen!


onsdag 1 april 2009

Sol!


okej, det är officillt. Våren har kommit för att stanna, säger aftonbladet löpsidor och jag hoppas de talar sanning den här gången. Jag satt för en stund sedan ute i loftgången och drack thé, solade och snackade en massa skit med cecilia. jag började faktiskt svettas, fast jag bara satt i t-shirt. Årets första svettdroppar fällda, förrutom de jag klämt ur mig på gymmet de 6 gångerna jag varit där sedan i jul. Sol, har hänt. Fotoworkshop där jag lekt modell och fotograf, har hänt. Ny frisyr, har hänt. Punka på cykeln händer fortfarande och jag undrar när jag ska ta tag situationen och fixa den. Tvätta kläder han hänt (wow?)... och nu klockan 19 typ, fart hela klassen söderut i fem lustfyllda dagar. Vi skall till Berlin. Rykten har nått mig om extremt höga temperaturer, 20 grader i skuggan. wohoo! Det ska bli väldigt roligt och intressant. Jag åker med bussen in till stan om ca två timmar, så nu försöker jag bara slå ihjäl tiden fram tills dess. Allt som ska göras inför resan är gjort, tror jag, ska bara stryka ett par t-shirts sen är jag klar.
Slänger upp en bild på frillan. Puss på er!

(OBS! Denna blogg är nu 100 inlägg gammal. WOHOOOOO.)

Inga kommentarer: