Inkommande, utkommande pretentiösa livsdiversen som jag inte skyr göra mig emotionell över i tid och otid, minnen och nytt och overkligt att skramla samman och lämna här, för att våga låta glömma i förtroende. Ett schema över en abstrakt resa i en konkret värld, en odyssé i huvudbry. Välkommen!


måndag 23 februari 2009

Ny design.


Det är söndag natt. jag har målat igen. Jag gillar att måla på natten. Precis som med jazz, som också blir bättre på natten.i princip allt blir bättre på natten, nästan, allt känns så mycket mer intimt. Man låser in sig i ett litet rum av ljus i ett hav av mörker...
Statuscheck: har tecknat större delen av dagen och hängt en del med elin också som också varit lite rastlös, en klassisk söndag, haha. Antar att vi båda var lite slitna efter igår då vi var på Kafé deluxe och såg det fantastiska bandet babian. Den bästa liveakten jag någonsin sett, de var galna! Vi köpte givetvis skivor, de kommer bli dyra när babian slår igenom!! Så himla bra, känns som om jag upptäckt en ny genre indie-rock. Bla bla bla. Monologtåg, nu får det vara nog. Måste ju få mina åtta timmar innan jag ska upp och rocka måndagen. Godnatt!!

Inga kommentarer: