Inkommande, utkommande pretentiösa livsdiversen som jag inte skyr göra mig emotionell över i tid och otid, minnen och nytt och overkligt att skramla samman och lämna här, för att våga låta glömma i förtroende. Ett schema över en abstrakt resa i en konkret värld, en odyssé i huvudbry. Välkommen!


lördag 14 februari 2009

Glasögontajm 2 - The return of the glasöga







Glasögondags igen. Only this time har jag varit hos optikern. Jag är alltså närsynt, förmodar att det beror på all tid jag spenderat framför datorer de senaste två åren, himmel och pannkaka. Så, säg vad ni tycker om de olika alternativen, vill också tacka elin för hjälp med foto-knäppandet.
Idag är ingen vanlig dag, för idag är det sol ute. Och i en stad som är känd för sina rondeller och regn, så är sol givetvis välkommet. Skall snart masa arslet ner för backen till skolan så jag kan fortsätta vara lika flitig som jag var igår. Utsiktstornet blir svinsnyggt och bra, hoppas de andra konstfackuppgifterna blir lika smashing. Tack och hej.

4 kommentarer:

Helene sa...

-Allt klär en skönhet!Du är fin i alla, ta de som är bekvämast!-Ha en trevlig alla hjärtans dag!Kram från Lidköping!

Helene sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Nyinflyttad sa...

Den översta bilden eller den understa. Från en som inte känner dig, men de var klart snyggast på dig!

Henrik sa...

Tackar! Jag har nog redan bestämt mig för ett par andra bågar som inte finns med här på bloggen... mer diskreta och ren-enkel design... svinsnyggt!