Inkommande, utkommande pretentiösa livsdiversen som jag inte skyr göra mig emotionell över i tid och otid, minnen och nytt och overkligt att skramla samman och lämna här, för att våga låta glömma i förtroende. Ett schema över en abstrakt resa i en konkret värld, en odyssé i huvudbry. Välkommen!


tisdag 14 februari 2012

Ja!

Nu drar jag en gräns. Jag tänker göra något sjukt intressant som examensjobb. Jag är helt förbaskat utled på att jämnt röra mig mellan torra teorier om ett kommersialistiskt samhälle bestämt åt mig vara dem enda rätta. Jag tänker jobba med hänförelse, med kreativitet och lust, och till min hjälp har jag allt jag någonsin lärt mig, och min nyfikenhet. På pappret kommer jag hänvisa till arkitekturteori och liknande, men under ytan kommer jag plantera själ och poesi. Fucking punkt.

1 kommentar:

Cecilia sa...

!

(kan inte komma på något bättre sätt att uttrycka gillande på just nu. kort och koncist etc.).